Servicii

Punem la dispozitia clientilor nostri solutii IT integrate, la standarde ridicate de performanta si fiabilitate. Serviciile noastre sunt asigurate de o echipa tehnica calificata, atat din punct de vedere al tehnologiilor folosite, cat si al metodologiilor aplicate.

Investim in permanenta in cresterea calitatii personalului tehnic, precum si in dezvoltarea unui sistem logistic performant, care permite un control strict al costurilor si timpilor de raspuns.

Solutiile pe care le oferim clientilor nostri sunt compuse de cele mai multe ori din urmatoarele ramuri de servicii

Unul dintre domeniile noastre de expertiza il reprezinta acordarea de consultanta IT in identificarea celor mai potrivite solutii si strategii de exploatare a infrastructurii IT existente intr-o companie, avand ca rezultat eficientizarea activitatii clientului.

Suntem in masura sa oferim consultanta si solutii pentru problemele legate de domeniul IT, de la simple configurari de sisteme, dezvoltare si administrare retele de calculatoare si servere, pana la implementari de solutii complete necesare afacerii clientului.

Consultanta IT pe care o oferim clientilor este continua, pe toata perioada contractuala si poate include recomandari si solutii pentru dimensionarea si utilizarea corecta a infrastructurii hardware si software, in scopul obtinerii unei eficiente optime.

Colaborarea cu clientul incepe cu un audit al intregii infrastructuri IT, in urma caruia oferim consultanta, respectiv implementarea serviciilor si solutiilor propuse.

Stim cat de importanta este pastrarea in siguranta a datelor prezente in retelele clientilor nostri si cat de costisitoare pot fi actiunile de recuperare ale acestora, in cazul unor atacuri informatice, in cazul defectarii unor servere sau sisteme, in cazuri de erori umane sau chiar de forta majora.

Tocmai de aceea, am dezvoltat serviciile de backup remote si replicare, adresate clientilor nostri pentru care realizam servicii de intretinere a sistemelor si administrare a retelelor.

Backup-ul este realizat pe serverele AXA IT, pe care, prin conexiunea la internet a clientului, se transfera informatiile cu o frecventa prestabilita in functie de necesitati, de la orara la anuala. Se pot pastra un numar nelimitat de backup-uri complete sau partiale, iar restaurarea se face instantaneu, prin intermediul unei interfete web.

Oferta noastra de intretinere sisteme si administrare retele se adreseaza atat firmelor mici si mijlocii, cat si companiilor mari care sunt interesate sa externalizeze serviciile IT.

Pornind de la premisa ca fiecare companie are nevoi diferite, am creat 5 tipuri de pachete de servicii pentru intretinerea calculatoarelor, diferentiate in functie de dimensiunea retelei de sisteme.

Pachetele noastre de intretinere a sistemelor sunt astfel organizate incat numarul de ore si serviciile alocate sa acopere nevoile retelei clientului, fara implicarea unor costuri suplimentare.

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

  • vizite on-site (la sediul clientului) ale specialistului AXA IT, cu frecventa stabilita in functie de dimensiunea retelei si de necesitatile clientului (ex. zilnice, saptamanale, bilunare)
  • interventii on-site incluse in contract, la solicitarea clientului
  • interventii remote, conectarea de la distanta pe sistemul clientului, in scopul remedierii problemelor aparute
  • helpdesk, suport prin telefon si email.

Intretinerea si reviziile tehnice permanente ale sistemelor si retelei clientului vor asigura functionarea corecta a acestora si vor contribui la eliminarea perioadelor neproductive, generate de defectiuni frecvente.

Functionarea echipamentelor, a sistemelor si a serverelor este importanta pentru activitatea clientilor nostri. Orice ora de nefunctionare inseamna pierderi in productivitate, vanzari sau clienti.

Pentru eliminarea timpilor morti generati de defectarea componentelor si in completarea serviciilor de intretinere sisteme, administrare retele, servere si servicii, oferim clientilor nostri service pentru sisteme si echipamente.

In cazul sistemelor si echipamentelor incluse in abonamentul lunar de intretinere, manopera este gratuita. Indiferent de natura problemei aparute, daca aceasta nu se poate rezolva intr-un timp rezonabil la client, este adusa in departamentul de service.

Serviciile noastre de service includ:

  • diagnosticare si izolare
  • instalare/dezinstalare de programe si aplicatii
  • recuperare si restaurare de date
  • migrare de date si configuratii
  • reparatii hardware
  • testarea stabilitatii si andurare.

Furnizam clientilor nostri solutiile si serviciile necesare dotarii cu echipamente IT si mentinerii acestora in parametri optimi. Oferim consultanta gratuita pentru alegerea celor mai bune solutii in achizitia componentelor si perifericelor necesare, livrarea acestora, configurarea si punerea in functiune a produselor achizitionate.

Produsele achizitionate beneficiaza de garantie ComputerExpert, acest lucru insemnand ca, in cazul unor defectiuni, noi ne ocupam de ridicarea componentei de la sediul clientului, de reparatia sau inlocuirea acesteia, in functie de caz, de testarea, livrarea si instalarea la sediul clientului.

Astfel, oferim clientilor care beneficiaza de serviciile noastre de intretinere sisteme si administrare retele, solutii cu garantie integrata pentru achizitia de:

  • componente si periferice
  • sisteme, laptopuri si solutii mobile
  • software
  • consumabile.

De cele mai multe ori, problemele de securitate sunt cauzate de vulnerabilitatile existente in programe sau de configuratiile incorecte sau incomplete ale acestora. Din cauza frecventei mari de aparitie a noilor vulnerabilitati in serviciile utilizate de sistemele clientului, este necesara actualizarea lor continua.

Riscul potential in cazul unui atac asupra unui sistem vizibil pe internet este mare. Consecintele unui astfel de atac pot varia de la acces nelimitat la fluxul de mesaje email, la acces nerestrictionat la orice fisier sau informatie de pe retea, la aflarea parolelor de acces la diverse servicii si aplicatii, la alterarea sau distrugerea, accidentala sau intentionata, a informatiilor.

Cu siguranta, costurile pe care le implica remedierea consecintelor unui astfel de atac sunt mari, cu cateva ordine de marime mai mari decat cele pentru mentinerea la zi a sistemelor server.

Avem experienta si cunostintele necesare pentru a pune la dispozitia clientilor nostri solutii personalizate pentru prevenirea sau rezolvarea problemelor de aceasta natura, precum si pentru marirea eficientei, a disponibilitatii serviciului si a reducerii costurilor implicate.

O componeneta importanta a solutiilor propuse clientilor o reprezinta serviciile de administrare a serverelor si serviciilor:

instalare si configurare servere: instalarea si reinstalarea sistemelor server, de tip Linux, BSD, Windows 2000, 2003, 2008, *ix, in functie de necesitatile clientilor.
optimizare servere: performantele slabe ale sistemelor server pot fi remediate printr-un proces de optimizare. Acesta se adreseaza aplicatiilor si serviciilor deja instalate, dar ale caror configuratii nu mai corespund cu nevoile actuale.
administrare servere: oferim servicii si solutii complete pentru administrarea serverelor Linux, BSD, Windows 2000, 2003, 2008, *ix.
monitorizare servere: serviciul include mai multe puncte de monitorizare, aflate la furnizori de servicii diferiti, pentru a asigura relevanta rezultatelor, monitorizarea continua a serviciilor, la intervale de cel putin 5 minute, alerte prin email in cazul indisponibilitatii serviciului, rapoarte in cazul detectiei de raspunsuri intarziate sau de performanta scazuta.
virtualizare servere.

In plus fata de serviciile de mai sus, asiguram administrarea domeniilor internet, administrarea claselor IP interne, administrarea politicilor si a solutiilor de rutare, servicii hardware on-site pentru sistemele server, backup remote, vpn.